God morgon!

Sovit gott?

Här har det varit full fart hela natten.. katterna har varit som galna. Precis när jag gick och la mig igår så hörde jag hur allting bara rasade. Vad var det då för något? Jo det var Tussan som skulle upp i kryddhyllan och röja undan lite, ni ska veta va irriterad jag var! Lite senare på natten va dom in i alla köksskåp ( dom som sitter högt upp ). Jag antar att dom två rackarna hjälps åt, Esther öppnar och Tussan hoppar in och kollar läget.. Och just nu bara dånar det i hela lägenheten bara för att Tussan hittade en klubba i ett av skåpen och den tycker hon är så fruktansvärt rolig.. Ja vad ska man säga?



Ser ni vad gulligt hon rynkar på nosen när hon gäspar? ;)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Söööt katt!

2009-06-07 @ 11:41:54
URL: http://joossann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0